marți, 29 mai 2012

marionetă

ai un control incontestabil asupra mea. la fel cum un păpușar își controlează marionetele.
zâmbetul meu...el vine și pleacă în funcție de acțiunile tale.
lacrimile la fel...bineînțeles, ele sunt mai des întâlnite, dar nu e vina ta, e vina mea, love. vina mea și a mixului de sentimente ce zace în mine.
cât de mult aș vrea să se uniformizeze totul, să nu mai am decalaje interioare, să-mi pot defini bine sentimentele, la fel de bine cum este definit conturul unui cerc.
zac în melacolie, love. aici m-ai lăsat, aici mă găsești. o să aștept cât va fi nevoie. 
                                                                   P.S. sunt bolnavă. bolnav de romatică și neînțeles de tristă.
                                                                                      P.P.S. tu...tu ești un clasic.

2 comentarii:

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.