joi, 5 ianuarie 2012

A rămas mirosul în sufragerie

                                      N ,O2  ,Ar ,CO2  ,SO2  și H     îmi intră în cavitatea nazală, faringe, laringe, trahee, bronhii...și îmi ajung în plămâni. E aer dragule. Îmi învăluie plămânii cu toată puritatea lui. Dar stai, mai e ceva, ceva nu e bine, ceva e diferit.






                    Simt ceva carbohidrați, mai exact polioli, mai exact 62 de grame, mai e ceva dulceag, ceva ce mă duce cu gândul la copilarie. Acest miros dulce, acest miros ce mă face să inspir și să expir la nesfârșit... ce e? E gumă. Gumă de mestecat. Miroseai a gumă.



                                                                           Hei dragule, ți-a rămas mirosul în sufragerie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.