miercuri, 23 mai 2012

cămașa ta

”mi-am dat seama că vei fi alături de mine indiferent de ce se va întâmpla”
da. poți fi sigur. după mine, asta ar fi unica siguranță în viață, dar asta depinde de tine.
”mă iubești?”
crezi că am încetat vreodată să o fac? nici în cel mai rău moment, niciodată. 
și ea, iubirea, a crescut. cred că acum trăiesc apogeul. acesta este punctul maxim. sau poate sunt capabilă de mai mult. sigur sunt în stare să te iubesc mult mai mult, dar nu, nu vreau. mi-e frică.
inima mea s-a micșorat atât de tare încât s-a ascuns în buzunarul cămășii tale, acolo, lângă inima ta. 
acolo se simte protejată și iubită. te rog! să nu o faci să se simtă altfel.
                                                                                                      îți mulțumesc. din inimă. 
                                                                                          






                                                                                                                                    Cu drag, printre sute de stări, R.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.