luni, 14 februarie 2011

Valentine's Day Wish.


De când eram mică visam ca în 14 februarie să mă trezesc cu un imens buchet de trandafiri roşii... nu s.a împlinit până acum. Dar încă am răbdare. Văd cupluri ţinându.se de mână, plimbându.se, sărutându.se şi parcă ne văd pe noi doi...doi îndrăgostiţi care şi.o declară la fiecare minut, fără inhibiţii şi reţineri...doi copii care împart ceva...doi copii care nu ştiu ce.i aşteaptă, dar merg înainte. Adie vântul. Mă face să dau iar ochii cu realitatea şi să.mi dau seama că nu suntem noi, ci doar alţi doi îndrăgostiţi. Nu sunt cu tine în 14 februarie, nu sunt cu tine nici o oră, nici un minut, nici o secundă... Nu am Valentin, dar am prieteni care mă fac să n.o simt.:)

5 comentarii:

  1. lasa... :* ignoram lipsa buchetului imens de trandafiri pt ca avem acadeaua aceea plina de iubire :X >:D<

    PS: oricum.. si eu simt lipsa buchetului de trandafiri, lipsa existentei unui "noi". :">

    RăspundețiȘtergere
  2. exista "noi"
    "noi doua". pentru totdeauna.:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa vina si trandafirul ala candva...

    RăspundețiȘtergere
  4. @joienegru
    numa sa nu fie prea tarziu:)) sa fie ofilit deja:))

    RăspundețiȘtergere

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.