duminică, 20 mai 2012

război

mă lupt cu timpul...e 4:14 a.m...tu ești tot aici cu mine, în mine, contopit cu tot ceea ce-mi aparține..de ce? de ce ai această forță?
chiar ești persoana mea? da...tu ești persoana mea, dar eu nu sunt a ta.
mda..îmi urăsc viața. oficial, astăzi, 20 mai 2012 îți declar război. dacă tu lupti, o să lupt și eu, dar nu alături de tine, ci împotriva ta. o să ai multe de dovedit până să încheiem un tratat de pace...ești oficial inamicul meu numărul 1.
tu și timpul...împotriva mea, suflet plin de senimente care se contrazic și se reduc la infinit.
eternul timp... face ce vrea cu existența mea. vreau să te opresc! măcar pentru o zi și să schimb ceva, ceva mai mult...
P.S. am uitat de mult asta...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.