joi, 6 ianuarie 2011

Love.


"I wanna spend my nights and days between your arms
Every day breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby, breathing your love."

Cand aud versurile astea un firo placut imi bantuie sufletul, mintea, si corpul. Incepe sa imi apara in minte fata ta zambitoare, care ingroapa orice urma de tristete si incep sa ma simt mai fericita, mai implinita. Prin porii mei sunt emanate unde. Unde de fericire. Ochii tai intunecati si misteriori ma chiama, dar in acelasi timp ma avertizeaza de pericolul pe care il ascunde acest sentiment. Mi.e putin teama sa nu cad prada suferintei, dar in acelasi timp sunt gata sa.mi asum acest risc, doar pentru a fi cu tine...doar pentru a fi a ta. A ta pentru totdeauna. Niciodata nu am crezut ca buzele tale carnoase vor fi atat de ispititoare pentru ale mele. Le aud cum striga in noapte, in disperare dupa un sarut, dar par asa de fragile incat mi.e frica sa fac pasul asta. Cand mana ta puternica, dar in acelasi timp delicata imi atinge parul rebel ma simt ca un copilut protejat. Am nevoie de protectia aceastea si am nevoie ca tu sa mi.o oferi. Totul a trecut de la ridicol la sublim.

2 comentarii:

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.