vineri, 25 mai 2012

ea

zâmbet și bucurie. fericire dusă la cel mai înalt rang. lumină în ochi și suflet. 
oricât de greu ar fi, tu ești acolo, scumpa mea.
orice problemă ași înfrunta, știu că tu vei fi mereu acolo pentru mine. 
ași accepta orice pedeapsă îmi oferă viața, în afară de aceea să te pierd. 
inima ta este pur și simplu cusută de a mea, cu cea mai rezistentă ață chirgicală din lume. ele bat la unison, scumpo.
îți mulțumesc pentru tot. absolut pentru tot. din inimă. 
pentru tot ceea ce ai făcut pentru mine, pentru toate nopține în care am râs, pentru toate nopțile în care am plans, pentru toate zilele fericite și pentru orice.
                                                                                       P.S. te iubesc. până la cer și înapoi. 

Un comentariu:

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.