joi, 3 mai 2012

prinț al elegiei

                                                          (să fie ultima, sau penultima?..nu știu, mă mai gândesc)
să te cert, să te critic..? ce rost mai are. sunt singură într-un vid de nepătruns. oricum nu mă auzi.
aveam în mână strânse stele, dar s-au metamorfozat în...scrum. seamană cu ceva.. inima mea oare?
nu o să te cert, nu o să te critic. o să te felicit din tot ceea ce sunt: trup, suflet și minte.
o să-ți primești laudele ”meritate”, o să fi încoronat, prinț al elegiei. 
e bine așa? îți place să fi în lumină? să stralucești?.. străluceai și înainte, dar poate pentru tine nu a fost de ajuns, dar acum ai primit tot, ceea ce înseamna pentru mine nimic.


                                                                                                instanță decăzută, erai suprem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.