luni, 21 mai 2012

hormoni. secreții

mă iubești. nu mai întreb, afirm. din totă ființa mea.
viața ta ar fi alta dacă nu ași fi eu în ea, una mai puțin...viața.
știu asta. simt asta. 
hormonii îmi joacă feste. 
secrețiile joacă o horă a nebuniei. 
pastilă. pastile. singura soluție, tu.
contururi fine îți definesc buzele. de ce mă atrag? nu ar trebui.
sentiment de neconceput. 
te las în voia sorții...
îți spun un ultim și etern ”te iubesc”.
el va răsuna la infinit în Univers.
P.S. este ultima dată când mă gândesc la tine.
P.P.S. everybody lies.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.