miercuri, 2 mai 2012

aglomerație de atomi

cum să-ți zic de data asta instanță dragă mie?
să-ți spun ”love”, sau mai bine ”iubire..
nu, nu o să te definesc așa bine, sau poate că o să o fac mult prea bine.
o să îți spun ”atom”.
deja îmi complici existența atomule, sau mai bine zis aglomerație de atomi.
nori electronici se revarsa asuprea noastră. reacționăm?
nu, e prea mult spus. niciodată.
mai bine plec, deja vine ploaia.
și nu..nu vreau să mă săruți în ploaie. s-ar deforma structura ta chimică, și nu vreau să pățești ceva.
P.S. întanță dragă mie, te-am pierdut în ploaie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.