luni, 30 aprilie 2012

creatură(6)

love, iar mă faci să-mi doresc moarte. chiar m-ai supărat. rău de tot.
mi-ai spulberat orice vis, orice speranță, cât de mică a fost ea.
te-am păstrat în cel mai frumos loc din lume, în inima mea. te-am ținut prizonier.
dar tu vrei să pleci, și  nu oriunde. în altă inimă. în inima ei...
chiar vrei să mă facă să urăsc toate ființele (nu-mi permite nimic să le numesc persoane) de gen feminin? 
o să mă transformi în ceva fără nume, ceva egoist și fără scrupule când vine vorba de tine.
                                                     gata! nu mai vorbesc cu tine...cel puțin până îmi trece supărarea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.