duminică, 29 aprilie 2012

miligrame.kilograme(5)

dragule, ce e cu tine? te intreb...pentru că, pur și simplu, nu te mai simt. 
ești departe, chiar dacă stai lângă mine.
iar ne-am distanțat?
știi ceva? eu nu o să mai lupt iar și iar pentru o reapropiere. nu mai pot. am luptat destul.
fă și tu ceva...ceva semnificativ.
nu te mai juca cu sentimentele mele de doi bani, sau trei, depinde din ce punct privești.
am ajuns iar la acel stadiu de cerșire de iubire, de implorare,love.
sau poate sunt eu prea dependentă? te solicit prea mult? sau tu nu mai răspunzi deloc solicitărilor?
nu..mai bine nu răspunde, oricum nu o făceai. 
sunt contaminată cu mirosul tău dulce-acrișor...mi-a rămas imprimat, tatuat chiar...e permanent. 
individa aia te-a făcut să te schimbi. 
nu mă mai pot abține.. nenorocita!
scuză-mă, dar trebuia să o spun.
este cea mai nedemnă ființa din univers, nu a meritat nici un miligram de iubire din inima ta pură, dar a primit kilograme și nu a dat nimic.
P.S. știi care e diferența între noi două? eu am vorbit serios când ți-am spus că te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.