joi, 26 aprilie 2012

ei bine...(2)

ei bine...da, îmi tresare inima când te văd. dar nu în acel sens în care crezi tu, sau ea
sunt fericită doar când mă gândesc că am privilegiu să vorbesc cu tine, că am ocazia să-ți văd ochii efemeri aproape zilnic, buzele moi și umede..ahh. 
sunt fericită că pot vorbi cu tine, sunt fericită că vorbesc cu tine. sunt fericită că însemn așa mult pentru tine, love.
sunt fericită când pot face ceva cu scopul de ați face un micuț rid de expresie în colțul gurii. 
azi mi-am dat seama de ceva. 
nu te mai iubesc. te ador. sunt la stadiul de a te adora, de a vrea să-ți aud vocea în fiecare secundă a vieții mele nule, de a vrea să-ți simt atingerea firavă pe obrajii mei și să-mi spui ceva suav, dulce, lin..așa cum știi doar tu,love.
P.S. nu vreau să mă gândesc cum ar fi viața mea fără tine.
P.P.S. dar deja am făcut-o...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.