joi, 26 aprilie 2012

desenez.șterg(3)

deja am făcut-o. și știi ce? e doar în tonuri de gri, love.
zâmbet? ce e acela fără tine?
viață? ce e aceea fără tine?
iubire? mă abțin..deoarece nu știu ce înseamnă acest cuvânt în lumea asta.
dacă ar fi să-mi redesenez viața, mâna mea ți-ar contura fără nici o problemă fețișoara, și nu numai.
dacă ar fi să șterg ceva din viața mea, radiera nu ar funcționa asupra ta, love.
incantații ciudate îmi vin în minte, și chiar nu știu de ce.
stelele îmi spun că încă ești aici, iar tu, love, dacă vei avea vreodată nevoie de mine, și eu nu o să mai fiu, ridică-ți privirea spre lună. acolo sunt eu. în orice pată stranie, ciudată vei vedea, acolo e zâmbetul meu care e mereu cu tine.
P.S. îmi insufli viață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.