duminică, 1 aprilie 2012

1 aprilie

”vezi că ți-e șiretul dezlegat..”
cam așa e viața mea acum, existența mea. o banală glumă de 1 aprilie.
sentimentalismele nu țin de această zi, doar comicul.
caracterul și ființa mea sunt în așa fel construite și înrădăcinate încât sentimentalismele sunt prezete în mine zilnic. nu țin cont de dată, de nimic.
 


                                                                               P.S. ți-am spus că te iubesc..așa, ca pe-o glumă de 1 aprilie.
                                                       P.P.S. nici eu nu știu dacă am zis-o ca pe o glumă sau un adevăr...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.