duminică, 8 aprilie 2012

mușcătură de paianjen


uff... chiar am nevoie de morfină, love.
cumva, într-un anumit fel aș vrea să mă detașe de ea, de tine. cumva aș vrea să nu te mai ... simt. 
dar sunt confuză. chiar ești în mine. și chiar îmi place să te simt contopit cu organele mele, cu sângele meu.
mi te-aș injecta în vene, sau deja am făcut-o? cred că da.. deja sunt dependentă de tine, love. 
și nu, nu vreau să îmi revin.

                                                                                                                     Claudiu C.
                                                                                           P.S. ești ca o mușcătură de paianjen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.