miercuri, 4 ianuarie 2012

2o12

                                                                                                                Hei tu, 2o12.




                                 Am așteptări mari de la tine, sau de la mine? Vreau să-mi dau cele mai frumoase trăiri, să-mi faci pericardul să tresară la orice mică adiere a vieții, și sistolica să treaca de 130 mmHg. Să simt că traiesc. Știai că pe parcusrul vieții inima se regenerează în proporție de cca. 50 %? A mea se va regenera...deloc. O să fac insufuciența cardiacă și o să mor până la 50 de ani.








                                                                                                 P.S. Profită de mine până mai poți.
                                                                                                       Iar tu 2o12, vei fi unic.

Un comentariu:

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.