sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Planta lui D.

                              Eu și tu. Suntem semințe. Cineva ne stropește cu lămâie și în speranța că va simți ceva nou, ne ia între degete și ne introduc în cavitatea bucală. Începe. Coborâm ușor pe esofag lăsând în urma noastră o durere plăcută. Coborârea s-a terminat. Am ajuns într-un organ musculos cu un singur compartiment, cred că este stomacul. Lichidele vin spre noi, secreții și sucuri pancreatice ne înconjoară. Starea noastră se va schimba prima. Ne descompunem, trecem de la o stare la alta, iar după ceva timp ajungem între niște ziduri extrem de strâmte prin care circulă un lichid roșu. Vene. Sânge. Își face obișnuita circulație. Ceva din mine și ceva din tine ajunge la neuroni. Starea lui se schimbă.




                                                                                    Oricum, totul este doar în mintea ta.

2 comentarii:

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.