joi, 19 ianuarie 2012

Decor

              ,,Lumea din jurul lor dispare și se reduce la un simplu decor de teatru, ai căror unici actori sunt ei.”                                                                                                               Ce-aș fi eu fără tine?-Guillaume Musso


              Două organe vitale. Două inimi care bat la unison. Sunt deasupra lor și pot face orice cu ele. Le leg cu ață chirurgicală numărul 5, cu rezistență de 6,8 daN. E oarecum puțin, dar nu-mi intră acul în inima ta. Ventriculul tău drept se opune. El sau tu? Nu vrei să o legi de a mea? Pot încerca cu altă ață chirurgicală, cu o rezistanță mai mică. Nici așa. 
              Suntem actori în teatrul nostru, în sala de operații, unde eu sunt medicul, iar tu pacientul. Ești sub anestezie. Îți pot face orice, chiar orice. O să dormi cel puțin înca două ore. Ce-ți pot face? Să tai puțin din inima ta și să o pun lângă a mea? Nu...e deja acolo. Timpul de pe cronometru se scurge. Mai am cincisprezece minute. Te închid. Nu-ți mai fac nimic, nu mai am ce face.
                                  




                                                P.S. Chiar dacă eu am fost cea cu bisturiul  în mână, tot tu ai deținut controlul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.