marți, 28 februarie 2012

uman


Am visat o carte. Pentru prima data m-am visat citind o carte. Când închid ochii îi vad fiecare literă, fiecare cuvânt, fiecare propoziție, dar când îmi depărtez buzele pentru a le rosti, totul se șterge din memoria mea...
 Pagina 143. Aici am ajuns.  ”Iubire necunoscută”. Acesta era titlu.
 O copertă galbenă, cu doi îndragostiți pe malul mării, ținându-se de mână.



Oare care era firul acțiunii? Ce se întâmpla cu cei doi îndragostiți și de ce nu-mi pot aduce aminte aproape nimic..?
Alt mister al subconștientului uman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.