luni, 27 februarie 2012

trei

”îmi va fi dor de el, de ea ...și de tine”
  lacrimi.furie.durere.
  trioul perfect.
  ce ași putea întelege din aceste trei afirmații?
 ”vei vedea”, spunea inițiatorul.
  cel mai rău va fi că nu doar voi vedea, ci voi simți...
  intens și dureros.
  Să-ți spun ”La revedere” sau ”Adio!”!?
  Să-ți spun că și mie îmi va fi dor de tine sau să-ți arăt?
  Mi-ai despicat inima...
 ”totul va fi bine”, spunea vocea lui suavă, ca un tranchilizant, anestezic pentru durere.
  poate va fi bine pentru tine, dar nu și pentru mine.



                                                                                       dar daca ție îți este bine, îmi va fi și mie.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.