vineri, 24 februarie 2012

Doing things change things

Visez, dacă n-aș visa, oare unde m-ar duce imaginația mea...?PaceVis [Horry ft. Bubu]-Pentru vise


                   Visez. Visez ca într-o bună zi să fiu iubită. Visez ca într-o bună zi să iubesc. Visez ca într-o bună zi sa plâng din iubire.
                      Imaginația... imaginația mea mă duce cu gândul la tine, mereu și mereu. Îmi imaginez cum ar fi fost dacă nu te întâlneam, mai bine sau mai rău? Îmi imaginez cum ar fi fost dacă nu puneam stop!.. îmi imaginez cum ar fi fost fără tine.
Te visez. Noapte de noapte. Nu pot să-mi scot privirea ta din minte, nu pot să nu-ți visez zâmbetul.                                                 
                                                                Acel zâmbet de copil inocent... Sau nu foarte inocent.

                                                                                                  P.S. Mi-e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.