sâmbătă, 24 decembrie 2011

Iarna e aici

                       Primii fulgi de nea. Prima adiere care îmi aduce aminte că e iarnă. Primul fior care îmi aduce aminte că nu există Moș Crăciun. Prima dezamăgire. Plămânii se umple cu aer rece, inghețat. E bine. Simt cu oxigenul este condus la țesuturi, până în epidermă. Mi-e rece.



Cristina C.



                          Aș da toți fulgii de zăpadă pentru ca temperatura corpului tău să o îmblânzească pe e mea, care e cu minus. Frigul îmi face ochii să lăcrimeze sau poate că plâng..totul rămane la interpretarea ta juvenilă...



Claudiu C.

                                                                                                                                  Cu cea mai rece îmbrațișare,
                                                                                                                                                          dulcea ta R.





2 comentarii:

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.