luni, 24 octombrie 2011

Vis.

Tic-tac, tic-tac. Timpul se scurge în fața ochilor mei.. și alor tăi. Doare. Parcă o flacără arzătoare îmi pătrunde în subconștient și-mi pune stăpânire pe gânduri. Sunt sclava ei. Îmi răsucește sentimente, gânduri și trăiri... nu mai sunt ale mele. Încerc să mă lupt cu focul, să revin la realitatea ce-mi conduce viața, dar pentru un minut îmi las existența purtată spre un alt loc, o altă dimensiune, o altă viață..ce bine e. Suna ceasul...doar un vis. Flacăra subconștientului meu va rămâne un mister.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.