marți, 11 octombrie 2011

Stop cardiac

Cuvinte grele ies din gura ta. Aș vrea să ți-o inchid! s-o fac să tacă! să nu mai spună acele lucrui care dor, care-mi intră în piept fără nici un gram de milă, crepându-mi sternul în două și ajung în inimă. Ea bate mai repede, pompează globulele roșii și albe cu o rapiditate comparată cu viteza luminii. Va continua așa până va veni poliția interiorului uman și îi va arăta STOP!, urmând un stop cardiac și toată circulația se v-a opri. Tot sufletul care ținea așa de mult la tine se va ridica deasupra corpului meu care staționează, se înalță și duce dragostea pentru tine până la cel mai înalt punct...și se sparge, ca un balon. Vezi ce ușor ai piredut-o?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.