sâmbătă, 12 martie 2011

Primii ţânţari.


Trezită de o rază de soare şi de ciripitul păsărelelor. Chiar a venit primăvara şi am văzut chiar şi primii ţânţari care îşi lasă amprenta pe fiecare părticică a corpului. Îmi era dor de ei şi de căldura care îi aduce. Îmi era dor de primăvara, îmi era dor să văd în faţa blocului copii care se joacă de.a "Romanii au talent", nu se mai joacă "Flori, fete şi băieţi". Primăvara îţi umple sufletul de căldură şi bucurie, ba chiar tu emani unde de fericire. Chiar îmi era dor să ies afară în tricou. Şi simt nevoia să spun: It's spring baby:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.