marți, 8 martie 2011

I don't care...


Îmi stă un nod în gât. Tristeţea şi melancolia îmi apasă sufletul...nimic mai mult decât problemele generaţiei:prieteni care spun "nu.mi pasă" şi care prin orice comentariu bat un apropoo că nu ţin la tine. Aş vrea să mă schimb, să fiu cu totul diferită. Lumea îmi spune că sunt rea, dar uneori cad în extrema cealaltă şi ajung să cred că sunt prea bună, că îmi pasă mai mult de alţii decât de mine. Oameni care te fac să crezi că nu mai este nimic în care sa.ţi pui speranţa, nimic în ce sa crezi. Lumea este rea, iar dacă vrei să fi sus trebuie să fi la fel pentru că:Într.o lume egoista doar egoiştii reuşesc. Poate nu.i aşa, dar asta simt acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.