sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani unșpe două mii! ♥


Rochita si ceva tocuri, asteptam masina si inghetam, intr.un final ajungem. Atmosfera se incalzeste :rapperi si rockeri se transforma in cocalari, pritenele bune devin curve care iti fura baiatul de care iti place, iar cele pe care le credeai scorpii se dovedesc a fi contrariul. Cateva poze si vine momentul: 1o, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1..La multi ani Ade.:*. In fine, el nici atunci nu vine sa te sarute dar te chiama la dans. Perfect. Pe la 3 dimineata tota lumea are energie maxima, dar ea, Adela, este somnitiiiii[statea in piciore ajutata de Rucs. Si Adi.]. Pe la 5 dimineata ne tinea ea pe noi[:))]. Whatever, adica neveRRR de 2o11.[;))]. La multi ani!

Un comentariu:

  1. La multi aniiiiiiiii:X !

    chiar daca am inghetat, ne-am enervat, stim ca persoanele pt care am facut astea ne iubesc. :x [poate nu toate, dar majoritatea:X]

    RăspundețiȘtergere

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.