vineri, 28 ianuarie 2011

Copilul meu adorabil.


De fiecare dată când închid ochii îţi văd chipul, iar prin el eterna copilărie. Eşti un copil, ştiai asta? Un copil care mă face să uit de toate grijile ce.mi vin în cap când dau ochii cu cruda realitate, realitate care nu aşteaptă după sentimentalismele mele de doi bani, sau după adorabilitatea ta. Eşti enervant de adorabil, întotdeauna ai fost şi vei fi. Un băiat cu faţa de copil adorabil care mă face să mă simt un nimic, dar în acelaşi timp mă face să mă simt totul. Un simplu cuvânt ar putea rezolva totul, dar acel cuvânt e prea mult pentru tine, acel "da" infinit, acel "da" care.mi dă fiori. Indiferenţa ta mă doboară, mă face sa cad din ce în ce mai jos, dar stiu ceva: Doar dacă cazi te poţi ridica.:)

Un comentariu:

  1. Acel copil este un "el". Un "el" ce momentan nu merita sa fie copilul special, dar peste 10 minute... cu siguranta . Pt ca mereu va exista acel "el" care iti va readuce aminte ce este adorabilitatea.

    With love :X

    RăspundețiȘtergere

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.