luni, 9 mai 2011

De la minunat la dezolant.


Știi cum te simți când ești cel mai fericit om de pe Pământ? Poate nu toată lumea a avut acest ”feeling”, dar unii sigur înțeleg. Totul merge perfect, până când primești un telefon de la iubiții tăi prieteni și.ți strică buna dispoziție. Acele veșnice probleme, nepăsare, ignoranța și poate puțină ură. Stai pe gânduri, încerci să le pui în ordine.. și... auzi o bătaie, suavă, blândă... dar ce să fie? E tristețea, care față de bătaia ei blândă, lasă un gol greu de umplut. Sublimul perfect din sufletul tău a trecul din nou la ridicol, acel ridicol de altă dată, care, sincer nu cred că va ieși vreodată din mintea și sufletul tău. Vei fi din nou aceea ființă care are doar un singur lucru: speranța că într.o zi va fi altfel.

2 comentarii:

  1. ignoranta se bate cu ignoranta,parerea mea e ca ignoranta este cea care iti pazeste fericirea...

    RăspundețiȘtergere
  2. poate..., măcar de mi.ar păzi.o:))

    RăspundețiȘtergere

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.