marți, 29 iunie 2010

prietenii mei






prieteni.greu de spus ce sunt
cand ţi`e tare greu te fac să râzi
iar când nu mai poţi sunt acolo pentru tine


poate n`am arătat`o...dar sunt
poate n`am vrut...dar am făcut`o
poate eram...dar nu mai vazut
sau poate plangeam...dar nu ţi`am spus


eram cu tine când ţi`a fost greu
mi`a fost teamă să iţi spun
"voi fi aici mereu"
doar pentru tine prietena mea
doar pentru voi prietenii mei


pentru voi prietenii mei de suflet
voi fi aici mereu
iar când voi pleca să nu vă pară rău
poate`ntr`o zi ne întâlnim din nou.


şi`atunci o să depănăm amintiri din liceu
plăcute şi triste...dar asta am fost
oameni normali cu nebuniile lor
prietenii mei...îmî este dor.:[

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wtf. zi ceva.:)

R.

Fotografia mea
Medias, Romania
”EU” -pronume personal, formă accentuată (accentuată de mine, mă accentuez -formă neaccentuată. Prin simpla matematică cele două forme se reduc, deci sunt 0...nimic) - în autoritatea lui ”El” ; în momentul de față se lasă controlată de ochii tăi, cu bună știință.